Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от geniusloci Покажи съобщение
    Че то по-добре горе да си отделя, така знаеш, че е вдигнат и няма шансове даго търкаш излишно.
    Добре де а това не е ли предпоставка да изтърве да приплъзне? или няма проблеми?
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Сега бяхме пак долу не е включвала задна- там се движи
      Този проблем го имаш откакто си пуснал темата? 1 месец ?
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Този проблем го имаш откакто си пуснал темата? 1 месец ?
        .. при мен е от една година
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Този проблем го имаш откакто си пуснал темата? 1 месец ?
          Ти кажи за мене нещо за долния ми цитат, Бобоооо

          Първоначално публикувано от geniusloci Покажи съобщение
          Че то по-добре горе да си отделя, така знаеш, че е вдигнат и няма шансове даго търкаш излишно.
          Добре де а това не е ли предпоставка да изтърве да приплъзне? или няма проблеми?
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Добре де а това не е ли предпоставка да изтърве да приплъзне? или няма проблеми?
            Аз мисля, че колкото по-ниско отделя (но да е сигурно, че отделя добре) един съединител, толкова е по-добре.
            Защото ниското отделяне означава следното:

            1 - усилията на натиск върху диафрагмата, вилки, опори, педал, бутала са възможно най-малки. Това означава, че и аксиалният лагер най-малко се натоварва.

            2 - С износването на феродовия диск ако няма система за саморегулиране, отделянето от само себе си става все по-високо и в даден момент може да започне да приплъзва.

            3 - При такъв реглаж сцеплението с повърхностите на феродовия диск е най-голямо и така съединителят е способен да предаде максимално голям въртящ момент.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Към колегата който питаше кое ограничава позицията на педала на съединителя. Според мен помпата го ограничава, защото вчера като сменях моята и беше откачан педала от нея, застана доста по нагоре от спирачката
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Аз мисля, че колкото по-ниско отделя (но да е сигурно, че отделя добре) един съединител, толкова е по-добре.
                Защото ниското отделяне означава следното:

                1 - усилията на натиск върху диафрагмата, вилки, опори, педал, бутала са възможно най-малки. Това означава, че и аксиалният лагер най-малко се натоварва.

                2 - С износването на феродовия диск ако няма система за саморегулиране, отделянето от само себе си става все по-високо и в даден момент може да започне да приплъзва.

                3 - При такъв реглаж сцеплението с повърхностите на феродовия диск е най-голямо и така съединителят е способен да предаде максимално голям въртящ момент.
                И сега по простичко, може ли да се направи да отделя по долу?
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  И сега по простичко, може ли да се направи да отделя по долу?
                  Не съм запознат в детайли с конкретното изпълнение и може би някой друг колега ще кажe по-точно.
                  Идеята е че за да се направи така, че съединителят да отделя по-ниско, трябва по някакъв начин да се увеличи свободният ход на педала.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Няма как да накарате този тип съединител,да отделя по ниско.
                    Ако увеличиш свободния ход/примерно/ ще се увеличи и разстоянието при което ще отдели.Тоест трябва да му се намали хода,което няма как да стане.В сферата на невъзможното е,но да допуснем че все пак ще се сложи по-дълга ос на буталото и ще скъсите пружината на педала.Което е невъзможно.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                      Няма как да накарате този тип съединител,да отделя по ниско.
                      Ако увеличиш свободния ход/примерно/ ще се увеличи и разстоянието при което ще отдели.Тоест трябва да му се намали хода,което няма как да стане.В сферата на невъзможното е,но да допуснем че все пак ще се сложи по-дълга ос на буталото и ще скъсите пружината на педала.Което е невъзможно.
                      Под свободен ход на педала разбирам, ход по време на който педалът се движи надолу но нищо не прави. Примерно натискаш педала и в първите няколко сантиметра още не се натиска буталото на помпата.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Когато е с помпа не може, евентуално с някакви промени в хода на помпата или дължината на вилката но едва ли ще има ефект-мисля че не си заслужава щом е измислено по този начин от конструктора.
                        166 2.4JTD-00г.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Не съм запознат в детайли с конкретното изпълнение и може би някой друг колега ще кажe по-точно.
                          Идеята е че за да се направи така, че съединителят да отделя по-ниско, трябва по някакъв начин да се увеличи свободният ход на педала.
                          Добре тогава, щом не става дали има система за само регулиране на феродото както казваш ти?
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • не и в 156-166
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • Е добре де, не може да се регулира педала ръчно, нито автоматично, какво правим тогава?
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • Сменяш съединител и маховик
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X